Αναγνώστες

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Κολπάκι για τα "αραιά" βερνίκια

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε?


Τώρα το καλοκαίρι (που μόνο καλοκαίρι δεν το λές το φετινό με αυτόν τον καιρό!) φοριούνται πολύ στα νύχια τα ανοιχτά και neon χρώματα. Όμως ένα συνιθισμένο πρόβλημα με αυτά είναι πως είτε θέλουν πολλές στρώσεις για να φανεί το χρώμα ή το χρώμα δεν φαίνεται τόσο έντονο στο νύχι όσο στο μπουκάλι.

Σας έχω όμως  ένα κολπάκι για να μην παιδεύεστε!
Πρίν ,λοιπόν, βάλετε το χρωματιστό σας μανό, θα περάσετε σαν βάση ένα άσπρο σε μία λεπτή στρώση. Από πάνω θα περάσετε κανονικά το βερνίκι σας. Θα δείτε πως το χρώμα βγαίνει και πιο έντονο όπως ακριβώς φαίνεται στο μπουκάλι, αλλά και με λιγότερες στρώσεις από ότι θα χρειαζόσασταν πριν. Εμένα προσωπικά μου έχει λύσει τα χέρια από τότε που το έμαθα και μπορώ και χρησιμοποιώ πολλά μανώ τα οποία είχα κάνει στην άκρη επειδή βαριώμουν να κάθομαι να περναω τέσσερις και πέντε στρώσεις για να φανεί το χρώμα και να περιμένω και πόση ώρα για να στεγνώσουν.

Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμη η συμβουλή μου! Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά και...μην ξεχνάτε να λάμπετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου