Αναγνώστες

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Summer Essentials #3- Χρώμα στα μάτια n1-Mascaras

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε?

Τρίτο summer essentials post και σήμερα έχω να σας πω "Βαλτε χρώμα στη ζωή σας!". Στο post αυτό θα σας μιλήσω για ιδέες να βάλετε χρώμα στο μακιγιάζ σας. Το χώρισα σε δύο μέρη, ένα για mascaras και ένα για σκιές.
Αριστερά: πάνω mua shade 3, κάτω Κορρές 03 plum
Δεξιά: πάνω mua shade 7, κάτω mua shade 2
τις άλλες δύο δεν είχα που να τις βάλω και τις φοράω στο post  με τις σκιές
Φέτος, η μόδα επιστρέφει (όπως πάντα κάνει κύκλους) και θέλει να φοράμε χρωματιστές μάσκαρα και ιδιαίτερα τα λίγο πιο "ελεκτρίκ" χρώματα. Θα σας κάνω κάποιες προτάσεις για χρωματιστές μάσκαρα (προς Θεού, δεν κάνω διαφήμηση σε καμία εταιρία, όλα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα) και επίσης θα σας πω και κάποιους τρόπους να εφαρμόζετε την χρωματιστή μάσκαρα ανάλογα το πόσο έντονη την θέλετε. Οι φωτογραφίες είναι απλά για να σας δείξω πως "δείχνει" η κάθε μάσκαρα, δεν βγήκα έτσι έξω.

Αγνοείστε τα φρύδια μου που έχουν την δική τους άποψη και κάνουν ότι θέλουν!
Ενώ είχαμε συνηθίσει να βλεπουμε στην αγορά μόνο καφέ, μπλέ άντε και καμια πράσινη μάσκαρα, την εμφάνισή τους φέτος έκαναν και πιο έντονα χρώματα όπως τα φούξια,γαλάζιο και ανοιχτό πράσινο (στην φωτό από MUA), ελεκτρίκ μωβ και μπλε (x-traordinaire της seventeen και ultra volume της beauty line cosmetics) και για αυτές που δεν θέλουν κάτι πολύ έντονο, μωβ και καφέ (από τον Κορρέ).Λίγο πολύ όλες οι εταιρίες έχουν χρωματιστές μάσκαρα, εγώ σας δείχνω αυτές που έχω δοκιμάσει εγώ.

Αριστερά: beauty line cosmetics blue-x-traordinaire no03 violet--mua shade2-mua shade3-mua shade7-Δεξιά
(ξέχασα του Κορρέ  04 plum)
Ένας τρόπος να δώσετε λίγο χρώμα στις βλεφαρίδες σας είναι αφού πρώτα χρησιμοποιήσετε κανονικά την μαύρη σας μάσκαρα να περάσετε τις άκρες με την άκρη του απλικατέρ της χρωματιστής δίνοντας έτσι μια ελάχιστη ιδέα χρώματος.

Εάν θέλετε λίγο παραπάνω χρώμα μπορείτε να βάλετε κανονικά μαύρη μάσκαρα στις πάνω βλεφαρίδες και να περάσετε με την χρωματιστή τις κάτω βλεφαρίδες. Έτσι πετυχαίνετε λίγο παραπάνω χρώμα από το παραπάνω βήμα αλλά και πάλι πιο διακριτικό από το επόμενο. Μπορείτε ακόμη και να συνδιάσετε τα δύο αυτά βήματα για κάτι λίγο πιο έντονο.

Τέλος εφαρμόζοντας κανονικά στις βλεφαρίδες σας την χρωματιστή μάσκαρα πετυχαίνετε αυτό το έντονο εφέ στα μάτια.

Ξέρω ότι πολλές ίσως φοβάστε (όπως άλλωστε φοβόμουν και εγώ στην αρχή) να βάλετε κατευθείαν χρωματιστή μάσκαρα. Ακολουθώντας σιγά σιγά τα βήματα αυτά θα αρχίσετε να συνηθίζετε το χρώμα στις βλεφαρίδες και μετά δεν θα φοβάστε καθόλου!

Αυτά από εμένα. Περιμένω σχόλιά σας. Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά και...μην ξεχνάτε να λάμπετε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου