Αναγνώστες

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Αγαπημένα Ιουνίου


Πάει λοιπόν και ο Ιούνιος. Για πότε πέρασε δεν το κατάλαβα. Είπα να κάνω ένα post με τα προϊόντα που χρησιμοποίησα πιο πολύ μέσα στον μήνα και να σας πω και την γνώμη μου για το καθένα.
Για το πρόσωπο απέφυγα το foundation λόγω ζέστης και προτίμησα να χρησιμοποιήσω BB κρέμα. Περισσότερο χρησιμοποίησα την πολυαγαπημένη όλων bb της Garnier αλλά όταν έβγαινα πρωί ή μεσημέρι που έχει ήλιο προτίμησα την καινούρια BB της Carroten με δείκτη 25. Για αυτή της Garnier δεν έχω να πω πολλά, λίγο πολύ όλες την ξέρετε. Όσο για της Carroten έχω να πω πως είναι  πολύ ωραία. Ανάλαφρη, δεν βαραίνει το πρόσωπο, καθόλου λιπαρή (στο δικό μου τουλάχιστον πρόσωπο που είναι λιπαρό κράτησε αρκετές ώρες). Έχει αυτή την κλασσική μυρωδιά του αντηλιακού και η απόχρωσή της (εγώ πήρα την medium to light) μου ήρθε κουτί! Σίγουρα θα την ξαναπάρω μόλις μου τελειώσει.

Για το μακιγιάζ μου προτίμησα πιο nude αποχρώσεις κάνοντας πιο φυσικά τα μάτια μου για αυτό και με βόλεψε πολύ η undress me too της MUA και αν ήθελα να βάλω λίγο χρωματάκι χρησιμοποιούσα μια μωβ-λιλά σκια του Κορρε. Και την μάσκαρα the falsies της Μaybelline την οποία λατρεύω!

Για ρουζ χρησιμοποίησα αυτό της beauty line cosmetics σε ένα πολύ ωραίο ροδακινί χρώμα με ελάχιστο shimmer το οποίο λατρεύω και θα το αγοράσω μάλλον και σε άλλα χρώματα.

Στα χείλη προτίμησα και εκεί πιο ροζ-ροδακινί αποχρώσεις μιας και ήταν πολύ κουραστικός μήνας και δεν είχα διάθεση για πολύ ιδιέταιρα πράγματα και πιο πολύ χρησιμοποίησα αυτά τα δύο του Κορρε και ένα της Lovie σε συνδιασμό συνήθως με ένα λιπ γκλός από την καινούρια σειρά της MUA και αυτό σε γήινους τόνους. 

Τέλος ήθελα καιρώ να πάρω ένα καινούριο ξεβαφτικό νυχιών σε μπουκαλάκι μιας και το παλιό μου των sephora τελείωσε και μια μέρα που ήμουν στο jumbo ήρθα μούρη με μούρη με τούτο εδώ της εταιρίας Victoria. Το δοκίμασα και το λάτρεψα. Πολύ πιο οικονομικό και την δουλειά του την κάνει ( αν και μυρίζει πάρα πολύ έντονα- δεν το συστήνω αν έχετε θέμα με τις μυρωδιές!). Το θέμα είναι βέβαια και πόσο θα κρατήσει. Θα δω και θα σας πω.


 Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου για αυτόν τον μήνα. Ελπίζω να σας άρεσε το post μου. Περιμένω σχόλιά σας!

Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά και...μην ξεχνάτε να λάμπετε!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου