Αναγνώστες

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Summer Essentials #1- Βερνίκια Νυχιών

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε?

Λοιπόν μιας και το καλοκαιράκι μπήκε για τα καλά είπα να κάνω μια σειρά post που την ονόμασα Summer Essentials με διάφορα προϊόντα περιποίησης απαραίτητα για το καλοκαίρι.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τα μανώ!
Φέτος όπως και πέρσι είναι πολύ της μόδας ( αν και προσωπικά ποτέ μου δεν την ακολουθώ, κάνω αυτό που μου αρέσει) τα neon χρώματα στα νύχια, ή αλλιώς τα φωσφοριζέ. Επίσης σταθερή αξία είναι και οποιοιδήποτε τόνοι του κοραλλί, είτε παστέλ είτε φωσφοριζέ. Στις φωτογραφίες σας έχω κάποιες τέτοιες προτάσεις (χωρίς να θέλω- προς Θεού_- να διαφημίσω τις συγκεκριμένες εταιρίες) και στις αποχρώσεις που προανέφερα αλλά και σε κάποιες άλλες εξίσου καλοκαιρινές!
Τα νύχια τα έχω περάσει μία στρώση μόνο, με αρκετό βέβαια προϊόν για να δείτε την απόδοσή τους με μία μόνο στρώση. Ειδικά αυτό της Sixteen το neon φιστικί (το οποίο ότι πιο κοντινό έχω βρει στο highlight of my summer της china glaze) το έχω λατρέψει, το φόραγα στα νύχια μου συνέχεια! Όσο για το mystical dragon είναι της εταιρίας MUA και μπορεί να σας φαίνεται σκούρο αλλά είναι τέλειο για να το βάλετε σε ένα μόνο νύχι ή να κάνετε κάποιο σχέδιο καθώς έχει αυτό το εφέ ουρά-της-γοργόνας.
Όλα γράφουν πολύ καλά με ένα-δύο περάσματα και όσο για τα χρώματα να πω πως οι φωτογραφίες τα αδικούν πολυ!

Αυτές ήταν οι προτάσεις μου για καλοκαιρινές αποχρώσεις στα νύχια. Τα φωτεινά και έντονα neon για τις πιο τολμηρές ή τα -χρωματιστά πάντα- παστέλ για τις πιο ρομαντικές.

Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά και...μην ξεχνάτε να λάμπετε!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου