Αναγνώστες

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Review Beauty Line Cosmetics Ultra Shine Lip Gloss

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε? Πολλή ζέστη ε?

Όπως κάθε γυναίκα έχω κι εγώ κόλλημα με τα lip gloss. Τελευταία καθώς έκανα μια βολτούλα στη Νέα Ιωνία, σε ένα μαγαζάκι τύπου ένα ευρώ που επισκέπτομαι αρκετά τακτικά ανακάλυψα ότι έφεραν σταντ με προϊόντα της Beauty Line Cosmetics. Ανάμεσα στα μολύβια ματιών, μάσκαρες, ρουζ (πήρα δύο θα σας κάνω review και για αυτές), πούδρες και κραγιόν το μάτι μου έπεσε κατευθείαν στα υπέροχα χρώματα lip gloss που είχαν, και μιας και έκαναν μόλις 3 ευρώ το καθένα το παράκανα και πήρα τρία. Βέβαια δεν το μετανιώνω καθόλου!
Είναι πραγματικά ένας έρωτας! Έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση χρώματος το οποίο μπορείτε και να το χτίσετε κάνοντάς το ακόμη και ίδιο με αυτό που φαίνεται στο μπουκάλι με μόλις δυο-τρεις στρώσεις. Έχουν μεγάλη ποικιλία σε χρώματα τα οποία τα βρίσκετε και σε κανονικό αλλά και με shimmer. Δεν έχουν κάποια ιδιέταιρη μυρωδιά, θα έλεγα ότι είναι σχεδόν άοσμα. Και το πιο σημαντικό (ειδικά για εμένα που δεν μου αρέσει καθόλου να κολλάνε τα χείλη μου) δεν είναι καθόλου κολλώδη!
Το μόνο αρνητικό που τους βρίσκω (για εμένα πάντα) είναι ότι το απλικατέρ τους δεν βγάζει πολύ προϊόν με αποτέλεσμα να θέλετε παραπάνω στρώσεις.
Τα χρώματα που πήρα εγώ είναι το 109 που είναι ένα υπέροχο έντονο κόκκινο, το 110 που είναι σχεδόν το ίδιο αλλά με shimmer μέσα και το 117 που είναι ένα δαμασκινί με shimmer και αυτό. (με την ίδια σειρά από αριστερά προς τα δεξιά φαίνονται και στις φωτογραφίες).
Συνολικά θα έλεγα πως με άφησαν πολύ ικανοποιημένη (και ειδικά αν σκεφτούμε και την τιμή τους) και σίγουρα θα τα πάρω και σε άλλα χρώματα.

Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά και...μην ξεχνάτε να λάμπετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου